Am participat la conferința InvesTenergy: "Energie pentru viitor. Investește inteligent!". Conferința a adresat o provocare specialiștilor în energie dar și decidenților, care au dezbătut subiecte legate de inovație, sustenabilitate, energii noi, soluții eficiente energetic, comunități inteligente și conectate, soluții de stocare a energiei, contorizare inteligentă, rețele inteligente, o dezvoltare permanentă a ofertelor companiilor energetice în pas cu exigențele viitorului, care să asigure performanță energetică.
Capitolul I Comunicarea îşi găseşte maxima expresie în discurs. Secretul unui discurs reuşit constă în pregătirea, exersarea, analizarea şi din nou exersarea acestuia. De aceea am ales să vorbesc despre discurs ca o modalitate separată de transmitere a mesajului. Discursul trebuie să aibă în intenţie atingerea unei serii de obiective prin intermediul unor modalităţi specifice de abordare. Ca atare, înainte de a începe un discurs, trebuie să vă gândiţi la auditoriu, la mesajele pe care încercaţi să le transmiteţi acestuia şi la cât va fi de receptiv. Ce obiectiv urmăriţi – să-l informaţi, să-l convingeţi, să-l inspiraţi sau să-l distraţi? Fiecare tip de obiectiv implică abordarea unor modalităţi diferite de a construcţie şi de expresie. Un discurs este un proces extrem de complex care presupune nu numai o etapă de pregătire anterioară, ci şi o serie de reguli pe parcursul desfăşurării sale. Pregătirea iniţială presupune: Cunoaşterea audienţei: din cine este formată, ce preocupări