Am participat
pe 25 august 2016, la Hotelul Hilton, la
cea de-a XXVI-a ediţie a Conferinţelor FOCUS ENERGETIC,
unde au fost dezbatute subiecte legate de „Influenţa noii Strategii energetice
în finanţarea investiţiilor din domeniu”. Dintre participantii la conferinta
as mentiona pe: Corina POPESCU, secretar de stat în Ministerul Energiei, Emil
CALOTĂ, vicepreşedinte ANRE, Sulfina BARBU, ex-ministru al Mediului, Lucica
TARARA, director general în Ministerul Finanţelor Publice, Radu DUDĂU,
coordonator al echipei de elaborare a Strategiei Energetice Naţionale, Martin
ZMELIK, director general CEZ România, Marius GHICA, director Dezvoltare
Corporativă KMG International, şi Petre STROE, director Energie MET România.
Capitolul I Comunicarea îşi găseşte maxima expresie în discurs. Secretul unui discurs reuşit constă în pregătirea, exersarea, analizarea şi din nou exersarea acestuia. De aceea am ales să vorbesc despre discurs ca o modalitate separată de transmitere a mesajului. Discursul trebuie să aibă în intenţie atingerea unei serii de obiective prin intermediul unor modalităţi specifice de abordare. Ca atare, înainte de a începe un discurs, trebuie să vă gândiţi la auditoriu, la mesajele pe care încercaţi să le transmiteţi acestuia şi la cât va fi de receptiv. Ce obiectiv urmăriţi – să-l informaţi, să-l convingeţi, să-l inspiraţi sau să-l distraţi? Fiecare tip de obiectiv implică abordarea unor modalităţi diferite de a construcţie şi de expresie. Un discurs este un proces extrem de complex care presupune nu numai o etapă de pregătire anterioară, ci şi o serie de reguli pe parcursul desfăşurării sale. Pregătirea iniţială presupune: Cunoaşterea audienţei: din cine este formată, ce preocupări