Treceți la conținutul principal

ANRE controlează GDF Suez pentru facturarea în avans a gazelor


Facturarea în avans a gazelor naturale nu este conforma cu reglementările în vigoare, ne-a declarat, ieri, Marius Vladu, director de comunicare la ANRE (reglementatorul pieţei de energie). Domnia sa ne-a explicat: "GDF Suez Energy România are în derulare un proiect pilot şi doar o mică parte din clienţii săi au primit formatul facturii cu plata în avans a gazelor. Pe această speţă, ANRE derulează o acţiune de control. Introducerea estimărilor de consum în factura lunară de gaze ca sumă totală de plată nu este în concordanţă cu prevederile stabilite în reglementările emise de ANRE". Reprezentantul ANRE ne-a menţionat că autoritatea elaborează un modelul standard de factură, care va fi unic la nivel naţional, astfel încât acest gen de practici să fie prevenite. Noul model standard de factură va fi implementat începând cu primul trimestru al anului viitor. Potrivit prevederilor legale în domeniul energiei electrice (Legea 123/2012- Titlul 1), încălcarea dispoziţiilor reglementărilor în vigoare constituie contravenţie şi se sancţionează cu amenzi cuprinse între 8.000 lei şi 250.000 lei, iar în domeniul gazelor naturale (Legea 123/2012 - Titlul II), acestea se sancţionează cu amenzi cuprinse între 15.000 lei şi 25.000 lei, a ţinut să precizeze Marius Vladu. Premierul Victor Ponta a cerut, ieri, să se solicite ANRE verificarea informaţiilor potrivit cărora anumiţi furnizori de gaze procedează la facturarea în avans. Domnia sa a declarat, citat de Agerpres: "Vreau să vă rog să solicitaţi celor de la ANRE - nu sunt în subordinea noastră, ci a Parlamentului - să verifice informaţiile privind facturarea în avans a consumului de gaze. Cred că nu e corect să ceri bani înainte de la oameni, ci după ce consumă cantitatea respectivă". Şeful Executivului susţine că trebuie verificat dacă facturarea în avans se încadrează în prevederile legale şi în practica europeană.

BURSA
http://www.bursa.ro/anre-controleaza-gdf-suez-pentru-facturarea-in-avans-a-gazelor-280799&s=autentificare&s_a=companii_afaceri&a_articol=280799.html

Postări populare de pe acest blog

Despre discurs

Capitolul I Comunicarea îşi găseşte maxima expresie în discurs. Secretul unui discurs reuşit constă în pregătirea, exersarea, analizarea şi din nou exersarea acestuia. De aceea am ales să vorbesc despre discurs ca o modalitate separată de transmitere a mesajului. Discursul trebuie să aibă în intenţie atingerea unei serii de obiective prin intermediul unor modalităţi specifice de abordare. Ca atare, înainte de a începe un discurs, trebuie să vă gândiţi la auditoriu, la mesajele pe care încercaţi să le transmiteţi acestuia şi la cât va fi de receptiv. Ce obiectiv urmăriţi – să-l informaţi, să-l convingeţi, să-l inspiraţi sau să-l distraţi? Fiecare tip de obiectiv implică abordarea unor modalităţi diferite de a construcţie şi de expresie. Un discurs este un proces extrem de complex care presupune nu numai o etapă de pregătire anterioară, ci şi o serie de reguli pe parcursul desfăşurării sale. Pregătirea iniţială presupune: Cunoaşterea audienţei: din cine este formată, ce preocupări

Ghid de comunicare

Ghid comunicare  

Hidrogenul Verde: Revoluția Energiei Durabile?

Hidrogenul verde este pe cale sa devină o opțiune robustă pentru un viitor energetic sustenabil. Acest gaz versatil, obținut din surse de energie regenerabile, promite să joace un rol cheie în tranziția noastră către un mediu mai ecologic și o economie cu emisii reduse de carbon.   Ce este hidrogenul verde? Este acel hidrogen obținut din surse de energie regenerabile, cum ar fi panourile solare și turbinele eoliene. Producția de hidrogen verde folosește electroliza apei, procesul în care apa este descompusă în hidrogen și oxigen, cu ajutorul energiei electrice. Acest hidrogen este ulterior utilizat într-o varietate de aplicații.   Iată câteva exemple concrete ale modului în care hidrogenul verde și-a găsit utilizare:   1. Transportul sustenabil: Autovehiculele cu combustibil de hidrogen devin din ce în ce mai comune. Ele au un avantaj semnificativ față de vehiculele cu motoare cu combustie internă, deoarece produc doar apă ca reziduu și au autonomii semnificative. De asemenea aut